Dawning of a brand new day

Ny vecka, nya tag. Eller ja, det är mitt i veckan men jag har jobbat häcken av mig mån-tis så det är först nu jag hinner andas lite. Jag har dessutom hunnit med att inträda den áktningsfulla åldern av ett kvartssekel. Mitt 25-årslöfte är att bli bättre på planering. Jag råkar nämligen vara stenkass på att planera så mycket som en dag framöver och bara tanken på att vakna upp till en fullbokad dag ger mig ångest. Det kanske inte är världens problem att leva som ett spontant litet mirakel men det är faktiskt hemskt oproduktivt. Dessutom blir det väldigt bråttom när det väl blir bråttom.

Så för att ge mig mer frid ska jag planera min tid. Poetiskt.


Nu till något tråkigare, Pagan Altar har ställt in på HDDT. Sjukt trist. SJUKT trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0