Håår.



Här kommer ett inlägg om hår. Inte alltid så intressant kanske men vet ni.. det skiter jag i! Jag hittade en bild på det perfekta hårsvallet som jag önskar mig i sommarpresent. Jag inser ju såklart attd et aldrig kommer att hända men att dreggla lite har ju ingen dött av.

Jag kan passa på att INTE rekomendera schampot som jag köpte på body shop. Det luktar ju jättegott och det är ekologiskt och allt men på mitt hår fungerar det inte och jag har läst om fler som har samma problem. Och med tanke på priset så är det inte värt att chansa. Om man inte lever i överflöd.
Problemet är alltså att håret inte blir riktigt rent, även om jag sköljer nogrannt och har testat att använda både mer och mindre schampo, så klibbar det liksom ihop på nåt sätt i hårbottnen och det känns som att håret är überfett.

Men här är mitt hårsvall dårå:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0