Tidsbrist.



Jag börjar känna av lite nu att jag inte riktigt har tid för allt jag vill göra. Jag har ju haft ett par veckors lä iom att jag varit sjuk och direkt efter det la av ett jobbmarathon med 8 dagars intervalljobb.. så nu när jag har fått pusta ut i ett par dagar och solen dessutom letat sig fram så känner jag att kreativiteten börjar rycka lite i fingrarna på mig. MEN jag hinner ju inte med.. jag har en del att ta igen med företaget, jag har vänner att träffa som jag inte sett på vad som känns som evigheter. Och jag blir dessutom inringd på jobb hela tiden.

Men vad gör det, det är ju full rulle jag gillar.

Jag har iaf satt igång med två nya..kofor/tunikor/ponchos eller vad tusan man ska kalla det. Ska bara fålla lite sen får ni ser bilder.

Ni är även flera som har frågat efter franstoppen i stl Small, det kommer! Jag väntar bara på en tygleverans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0