Nej jag är inte bitter...



Jag sitter här och kämpar mot min sadface för att jag inte är på Sweden Rock just nu. Jag har varit där 7 år i rad men detta året bryter jag alltså trenden..

Det är redan 2 filurer som messat och frågat vart fan jag håller hus. Det tar emot ganska hårt att svara att man helt enkelt inte kommer.

Anledningarna är flera men det som (såklart, fattiglapp som man är) väger upp mest är priset. Det är inte ok längre. När jag började åka kostade biljetten typ 1200 och campingen var gratis, så ser det ju inte riktigt ut idag. För pengarna som tar mig till SRF kan jag dra till Berlin en vecka. Eller dra till Hellfest. Eller betala hyran, ja ni fattar.

Nästa år kanske!

Ha det så skoj ni som ska dit.. verkligen..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0