Skrämmande skogar och andra osunda platser.



Jag var på biblioteket idag, det är något av en favoritsysselsättning en ledig dag. Med mig hem fick jag som vanlit ett berg med böcker och en av dem var del 2 i en ny skräckantologi vid namn Schakt. Titeln på denna del 2 är som rubriken på inlägget lyder, del ett heter "Mytiska maskiner och andra mardrömmar".
Jag läste precis första novellen (det är en samling noveller) och detta verkar riktigt lovande! Just naturmystik är något som lockar mig och det rä ju då temat på antologin.. perfekt :)
Jag är sugen på del 1 också så den får hänga med hem nästa gång. Mycket mer info hittar jag faktiskt inte om antologiserien, de verkar inte ha en hemsida uppe. Om nån vet nåt mer, kanske om när del 3 kommer, så kan ni ju höra av er!
Och är ni liksom jag sådär barnsligt förtjust i skräcklitteratur så rekomenderar jag verkligen Schakt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0