Mindgames.



Nu är jag äntligen lite ledig. Jag kan inte riktigt fatta att jag inet ska till jobbet om ett par timmar, men så är det alltså. Peppar peppar.

Jag var uppe i Sthlm med jobbet i onsdags, då passade vi på att gå och titta på premiären av Henrik Fexeus sinnescirkus. Det var helt galet. Ni som har läst någon av hans böcker eller sett klipp på youtube vet ju vad det handlar om. För er andra så kan jag egentligen bara säga att den mannen leker med våra hjärnor. Det är svårt att förklara men det är en uppvisning av Fexeus skill i manipulation, att läsa av människor och hans vetskap om hur människans tankemönster ser ut. Jag vill inte avslöja något av vad han visade i sin show, det förstör bara för er som ska gå och se det. Men fy fan, det var helt galet. Jag rekomenderar starkt att ni går och tittar på honom om han rör sig i era krokar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0