Sjukling!


Jippie, jag har lyckats dra med mig sjukdom hem från Distortion. Jag fick fett ont i halsen igårkväll och nu kan jag knappt prata. Så idag får jag kurera mig en massa för imån är det jobb som gäller..

Vi kollade på The Machinist igårkväll. Jag har velat se den länge och den verkade verkligen jättebra. Sen att Christian Bale (som för övrigt gick ner över 25 kg för den här filmen) är med gör ju inte oddsen för att det ska vara en sjysst film lägre.
Dock blev jag lite besviken. Den är helt klart sevärd och Bale är verkligen grym i rollen som sömnlös maskinist. Men twisten var sådär hollywoodtypisk och när filmen var slut hade man inte ett enda frågetecken kvar i skallen, det är tecken på hjärndöd underhållning ;)

Betyg: 3 av 5


Bild: Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0