Bloggtips #1


Jag kör vidare med ännu en tips-kategori som utlovat. Denna gången är det bloggar jag ska ge mig på att tipsa om. Jag är den där typen som vill ha allt serverat på silverfat när det gäller läsning men ibland kommer jag i perioder där jag letar nya bloggar utav bara helvete. Då finner jag mina guldkorn som jag lever på resten av tiden när jag inte har tid/lust/ork att leta nytt. Tacka fan för Bloglovin! Har ni tips på bra bloggar så kommentera mer än gärna! Länka gärna till era egna bloggar med :)

Först ut när det gäller tips blir pinupmodellen och burleskartisten Tifa De Leone. Det är nog den blogg jag har följt som längst, ända sedan hon började blogga på metrobloggen. Hennes blogg är alltid lika intressant. Det är allt ifrån väldigt inspirerande bilder till uppdateringar om vad som händer inom burleskscenen i världen och Tifas egna upplevelser. Ta en titt eller två så ska ni se att ni också fastnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0