Bloggtips # 2- Tightlacing & teapots



Idag tänker jag tipsa er om en blogg. Jag har följt den i ett bra tag och den tillhör en av mina absoluta godbitar i bloggvärlden. Den heter Tightlacing & teapots och tillhör en tokvacker rödtott som är en riktig korsettnörd. I bloggen kan du läsa om korsetter (ofc.), burleskshower, photoshoots och inköpsställen.

Tea bjuder dessutom på ett lass med inspiration med sina underbara bilder och härliga nörderi-funderingar. Hon får mig att vilja klä på mig min finaste korsett, införskaffa ett par bloomers och sätta mig i en fåtölj med en kopp te och en mystisk bok. Alternativt att öva in mitt alldeles egna burlesknummer (som såklart endast kommer att exixtera i fantasivärlden, för all framtid!). Eller att helt enkelt sätta m ig ner och pyssla ihop mitt alldeles egna steampunk-halsband.

Tea hittar ni här.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0