Traderatips #1



Jag har lagt in en ny kategori nu, Traderatips. Här kommer jag att tipsa om saker jag har hittat på Tradera men som jag inte själv kan/vill/borde köpa. Jag letar mycket på Tradera av rent intresse men det är inte så mycket som jag väl klickar hem då plånboken helst vill att jag lägger pengar på annat, men jag kan ju alltid tipsa er :)

Vill bara påpeka att jag har ingen aning om vilka säljarna är och tar heller inget ansvar för eventuella tvister osv, som ni kanske förstår.


Första tipset är denna underbart söta gördel för helt tokiga utropspriset 30:-! Helt fel storlek för mig dock :(






Klicka på bilden för att komma till auktionen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Tack så mycket! :D

2010-04-20 @ 22:45:03
URL: http://madamescandaleuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0