Surftips #1


Precis som med mina Tradera-tips så komme rnu en ny kategori som heter Surftips. Här kommer jag samla lite sidor som jag besöker ofta eller tycker är extra bra på något sätt.

Först ut är sidan swoppers.se, det är ett bytesforum för allt möjligt. Dock ligger fokus på kläder/skor/accessoarer vilket passar mitt eget intresseområde alldeles utmärkt. Man lägger alltså upp bilder på saker man har hemma som man vill bli av med eller kanske till och med tänkt slänga. Så kommernerar man på varandrasbilder och kommer överens om byten via privata meddelanden.
Jag trodde först att det skulle bli långa och utdragna "budgivningar" men de flesta som hänger på sajten är liksom jag ute efter snabba, rättvisa och effektiva byten. Så jag rekommenderar sidan starkt för er som tycker att det är roligt med secondhand och swopping.

 

 

Bild: swoppers.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0